понеділок, 16 лютого 2015 р.

"Учитель року", 21.01.15



21 січня 2015 р.  відбулися конкурсні змагання заключного етапу ІІ туру ХХ Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015": «Творче завдання» (підготовка та реалізація освітнього проекту).
Під час конкурсних змагань учасники конкурсу запропонували освітні проекти, спрямовані на вирішення актуальних проблем сучасного суспільства: запобіганню насилля в сім’ї (Кострікова С.Л.; Кравченко О.О.; Демченко І.Г.; Соколенко Ю.В.; Рукавіцина О.Ю.); розгортанню волонтерського руху (Чупіка С.М.; Михальова С.В.; Сущенко А.І.). Адже між законами держави та моральними установами існує нерозривний зв’язок. За висловом А.Чехова, що став епіграфом для виступу однієї з учасниць, «треба, щоб за дверима кожної задоволеної, щасливої людини стояв хто-небудь із молоточком і постійно нагадував би стуком, що є нещасні».
Під час конкурсних змагань були виявлені проблеми, над шляхами подолання яких треба задуматися майбутнім учасникам конкурсів фахової майстерності:
1)значну кількість часу, що був відведений для підготовки освітнього проекту, конкурсанти провели на сайтах і не встигли створити закінчену логічну презентацію;
2)конкурсанти виявили недостатній рівень володіння ІКТ-технологіями (не відкривалися гіперпосилання);
3)проекти були недостатньою мірою пов’язані з правоосвітньою та правовиховною роботою;
4)конкурсантами не були відокремлені етапи реалізації проекту; недостатньо говорилося про результативність.
Після закінчення презентації освітніх проектів учасники конкурсу відвідали етнографічний музей Слов'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Слов'янської міської ради Донецької області (директор школи Аверіна Л.Л.).
Третій день заключного етапу ІІ туру ХХ Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015" у номінації «Правознавство» завершився урочистим врученням сертифікатів учасників. Святковий настрій конкурсантам було створено завдяки яскравому і завзятому виступу учасників фольклорного театру "Красолька" Слов'янської ЗОШ № 11 (кер. Глоба О.М.)

Немає коментарів:

Дописати коментар