Підсумки ІІ (обласного) туру ХХ Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінації "Правознавство"
19-23 січня 2015 р.
відбувся ІІ тур ІІ (обласного) туру ХХ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»
в номінації «Правознавство». На конкурс
було подано 10 комплектів матеріалів учителів правознавства. За
результатами відбіркового етапу до очного етапу ІІ туру ХХ Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року-2015» у номінації «Правознавство» було запрошено 8
педагогів, які набрали найбільшу кількість балів:
1
|
Демченко Ірина Георгіївна
|
Краснолиманський навчально-виховний
комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» №1
Краснолиманської міської ради Донецької області
|
2
|
Кострікова Світлана Леонідівна
|
Очеретинська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів, Олександрівського району Донецької області
|
3
|
Кравченко Олександра Олександрівна
|
Новолуганська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Артемівського району Донецької області
|
4
|
Михальова Світлана Володимирівна
|
Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступеню № 22 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької
області
|
5
|
Рукавіцина Оксана Юріївна
|
Костянтинівський ліцей із загальноосвітньої
школи I-II ст. м. Костянтинівки Донецької області
|
6
|
Соколенко Юлія В’ячеславівна
|
Новогродівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів №7
|
7
|
Сущенко Алевтіна Ігорівна
|
Артемівський навчально-виховний комплекс
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. Артема – багатопрофільний
ліцей» Артемівської міської ради Донецької області
|
8
|
Чупіка Світлана Миколаївна
|
Комунальний заклад «Маріупольська
загальноосвітня школа I-III ступенів № 45 Маріупольської міської ради
Донецької області
|
20 січня 2015 р. відбулися конкурсні змагання: 1) тестування з фахової
майстерності, 2) майстер-клас.
Перед учасниками конкурсу гостинно розкрила двері
Слов'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Слов'янської міської ради
Донецької області (директор школи Аверіна Л.Л.)
Під час конкурсних змагань учителі правознавства
продемонстрували високий рівень сформованості методологічної компетентності,
гідно впоравшись з питаннями, що стосуються методики викладання правознавства,
комп'ютерної грамотності та ін.
Водночас можна порекомендувати майбутнім учасникам фахових конкурсів:
1)більш ретельно вивчити пояснювальну записку до Державного стандарту
базової і повної загальної середньої освіти;
2)удосконалити володіння ІКТ-технологіями.
Проводячи майстер-класи, учасники конкурсу підіймали
актуальні проблеми з цивільного права (Чупіка С.М.), сімейного права (Сущенко
А.І,, Демченко І.К.), екологічного права (Кравченко О.О.), кримінального права
України (Рукавіцина О.Ю.). Правову консультацію для інвалідів, сиріт провела
Соколенко Ю.В. Під час майстер-класу Кострікової С.Л. складалася «учнями» була
складена інтелект-карта. Патріотичному вихованню учнів на уроках правознавства
був присвячений майстер-клас Михайльової С.В., який завершився доленосним
висловом:
Спинись на мить, поглянь в душі глибини –
А скільки в Тобі світла та добра?
На що готовий Ти для України?
Пора переродитися! Пора!
Під час проведення майстер-класів були виявлені наступні
проблеми підготовки учасників:
1) теми
педагогічного досвіду не були коректно сформульовані;
2) конкурсанти
не дотримувалися регламенту проведення майстер-класу;
3) під час
майстер-класів деякі конкурсанти не зверталися до заявленого власного досвіду,
зосередившись на демонстрації окремих методів;
4) деякі
конкурсанти продемонстрували недостатній рівень фахових знань;
5)деякі
конкурсанти серед інноваційних технологій розпізнають та виявляють готовність
застосовувати лише інтерактив.
Немає коментарів:
Дописати коментар